Qsystem portal intranetowy wspomagający: - system zarządzania jakością ISO9001 - system zarządzanie usługami IT ISO 20000-1 - system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO27001 - zarządzanie ochroną danych osobowych tzw. RODO - rejestr czynności przetwarzania danych osobowych - system zarządzania środowiskiem ISO14001 - elektroniczny obieg korespondencji i spraw - analizę ryzyka Qsystem umożliwia pracownikom dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów, pozwoli zwiększyć zaangażowanie pracowników oraz dzięki uruchomieniu przejrzystego portalu intranetowego ze wszystkimi dokumentami i obiegami elektronicznymi niezbędnymi do efektywnego zarządzania urzędem jak również pozwoli szybko i sprawnie wdrożyć system zarządzania jakością. System został opracowany na podstawie doświadczeń zebranych podczas kilkudziesięciu wdrożeń Systemów Zarządzania ISO9001, ISO27001, ISO20000, TQM i EFQM w biznesie i administracji. Opis modułów systemu przedstawiono w tutaj. Korzyści z wdrożenia systemu 1. Doświadczenia wykazują, że uruchomienie Qsystem zmniejsza o około 30% pracochłonność związaną z wdrożeniem i utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania. 2. W portalu można publikować dowolnego rodzaju kategorie dokumentów typu; - Zarządzenia, regulaminy, akty prawa miejscowego - Protokoły z posiedzeń kierownictwa - Podręczniki zintegrowanego systemu zarządzania - Rejestry incydentów - Analizy ryzyk - Procedury, instrukcje, formularze - Materiały szkoleniowe inne dokumenty niezbędne do zarządzania firmą i urzędem. 3. W portalu dostępne są rejestry korespondencji oraz spraw wraz z elektronicznymi obiegami, historią i archiwum. 4. Moduł zarządzania relacjami z klientami CRM umożliwia zarządzanie relacjami z klientami oraz zawiera między innymi oferty i umowy, płatności i faktury. 5. Uruchomienie systemu zwiększa zaangażowanie pracowników w rozwój systemu zarządzania jakością, dzięki łatwemu dostępowi do dokumentów, ułatwionemu zgłaszaniu inicjatyw i otrzymywaniu informacji zwrotnych o stopniu ich realizacji. 6. Użytkownicy Qsystem powiadamiani są automatycznie mailem o zadaniach czekających na nich do realizacji w zintegrowanym systemie zarządzania. Każdy użytkownik ma dostęp do skrzynek, w których czekają na niego zadania do realizacji. 7. System jest przydatny podczas prowadzenia szkoleń z zakresu zarządzania jakością. 8. System jest szczególnie przydatny w organizacjach posiadających wiele rozproszonych lokalizacji dzięki temu, że jest opracowany w technologii intranetowej. 9. System ułatwia znacznie prace Pełnomocnikowi i audytorom, którzy mają więcej czasu na rozwój systemu zarządzania. 10. System wspomaga pracę Inspektora ochrony danych osobowych w realizacji wymagań Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych tzw RODO.
|