logo image Systemy Zarządzania: jakością ISO 9000, bezpieczeństwem informacji ISO27000, środowiskiem ISO 14000, modelowanie procesów BPM, TQM, elektroniczne obiegi dokumentów, audyty, analiza wymagań, analiza ryzyka, ochrona informacji
header image
Start
Zarządzanie relacjami z klientami PDF Drukuj E-mail
Napisał Administrator   
Thursday, 08 March 2007

Qsystem CRM zarządzanie relacjami z klientami.

Moduł obejmuje :
  • Rejestr klientów i kontaktów.
  • Rejestr spraw dotyczących klientów.
  • Rejestr zdarzeń (telefon, mail zapytanie, podpisanie umowy, płatność, zamknięcie umowy itd).
  • Rejestr ofert i umów.
Rejestr klientów obejmuje: adres, tel. E-mail osoba do kontaktu, miejsce na zapisy: kto z nim rozmawiał, pisał, kiedy, o czym oraz związane pisma typu oferty, umowy, specyfikacje.Historia współpracy z klientem np: oferty przekształcone w umowy: treść, data, wartość umowy, terminy i wysokość płatności, zapisy o wystawionych fakturach na klientów, wpłatach od klientów, nazwiska prowadzących, płatności dla prowadzących kiedy i ile.
Ostatnia aktualizacja ( Saturday, 10 March 2007 )
Aktualności
Opracowano nowy moduł
do zarządzania incydentami i zgłoszeniami.